Zó krijg je slankere armen zonder te zwoegen in de sportschool

Voor slanke armen is geen duur sportschoolabonnement nodig

De warme zomerdagen zijn weer voorbij en veel van ons zijn onze mooie zomerlichamen alweer kwijt. Zonde! Veel vrouwen ergeren zich vooral aan hun armen en gelukkig is dat heel makkelijk mooier te maken. Dingen Voor Vrouwen geeft je de tips. 

Je kan dit allemaal thuis doen!

Oefeningen 
Als je fysiek slankere armen wil dan ontkom je niet aan wat oefeningen. Gelukkig hoef je hiervoor niet per se naar de sportschool. Er zijn wat oefeningen die je binnen no-time aan strakke en slanke armen helpt. Het enige wat je moet hebben zijn wat gewichtjes en een stoel. Begin met een gewichtje van 1,5 kilo, opbouwen kan altijd.

Plyo Push-up
Deze push-up lijkt op een gewone push-up, maar hij is net even anders. Als je omhoog komt van de grond stoot je wat harder uit, waardoor je je handen even loslaat van de grond. Je vangt jezelf vervolgens weer op door in de lucht je armen al een beetje te buigen. Dit hoort een vloeiende beweging te zijn.

Bicep Curls
Pak je gewichtjes, ga rechtop staan en span je buik aan. Pak in elke hand een gewichtje en draai de palm van je hand naar vormen. Beweeg nu je handen naar je schouders, maar beweeg enkel je onderarmen.

Chair Tricep
Pak er een stoel bij en zet je handen op de leuningen. Zet je af op de leuningen en laat je dan weer door je armen zakken.

Lay Down
Ga op de grond liggen met je gewichtjes. Hou je bovenlichaam een klein stukje van de grond af, zodat je je buikspieren moet aanspannen. Hou de gewichtjes naast je oren en beweeg ze in een rustige vloeiende beweging omhoog.

Shoulder (Front) Raise
Strek je armen – met gewicht – naar voren en beweeg je armen naar voren. Doe dit vijf keer en doe dat vervolgens ook vijf keer naar de zijkant.

Dit bericht bewaren? Pin ‘m op Pinterest!

Bron: Cosmopolitan | Beeld ter illustratie